Про історію підручника з історії і не тільки
DOI:
https://doi.org/10.30840/2413-7065.4(61).2016.140976Посилання
Аджемоґлу Дарон, Робінсон Джеймс. Чому нації занепадають? / Пер. з англ. Олександра Дем’янчука. – К.: Наш Формат, 2016. – 472 с.
Гайнеке Сюзанна. Національне самоусвідомлення Франції та висвітлення теми «Нація і Друга світова війна» у французьких підручниках з історії // Історична освіта: європейський та український досвід. Викладання національної історії в школах Центральної і Східної Європи. – К.: К. І. С., 2010. – С. 185 – 209.
Гирич І. Рецидиви синдрому «історичних народів», або Як деякі сучасні німецькі історики дивляться на українські підручники з історії / І. Гирич // Молода нація. – 2006. – № 2 (39). – С. 58 – 83.
Гирич І. Страсті навколо підручників з історії: підручник як головний засіб будівництва держави // Проблеми історії України: Факти, судження, пошуки: Міжвідомчий збірник наукових праць. – Випуск 16: На пошану доктора історичних наук проф. С. В. Кульчицького з нагоди 70-річчя від дня народження та 50-річчя наукової праці / Відп. ред. В. Смолій: у 2-х частинах. – Ч. 1. – К., 2007. – С. 243 – 252.
Гирич І. Підручник як головний засіб будівництва держави // Гирич Ігор. Історія України нового часу в сучасній шкільній освіті. – К.: ВД «Стилос», 2009. – С. 45.
Гирич І. Страсті навколо підручників з історії [Електронний ресурс]. – Режим доступу: // http://www.i-hyrych.name/Vyklad/Strasti.html
Даніель Бовуа: «Коли Україна була польською колонією…». – 06.11.2014 [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.istpravda.com.ua/articles/2014/11/6/145648/
Історична освіта: європейський та український досвід. Викладання національної історії в школах Центральної і Східної Європи. – К.: К. І. С., 2010. – 287 с.
Комлева Н. А. Лимитроф в современном геополитическом процессе // Электронное научное издание альманах «Пространство и Время». – Т. 3. – Вып. 1. – 2013 [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://cyberleninka.ru/article/n/limitrof-v-sovremennom-geopoliticheskom-protsesse
Концепція та програми викладання історії України в школі (проекти): Матеріали IV та V робочої наради з моніторингу шкільних підручників з історії України «Концепція історичної освіти» / Упоряд. та ред.: Наталя Яковенко, Людмила Ведмідь. – К.: ВД «Стилос», 2009. – 126 с.
Министрам образования СНГ рекомендуют разработать совместимые курсы истории и исключить двусмысленные трактовки [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://lb.ua/society/2010/04/02/36227_ministram_obrazovaniya_sng_rekome.html. www.memory.gov.ua:8080/data/upload/publication/main/ua/1357/1.doc
Половинчак Юлія. Проблеми змісту сучасних підручників історії України та всесвітньої історії [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:E4NGz3p3HMwJ:eura.org.ua/wp-content/uploads
Полянський Олег. Битви за історію України: від постмодерністських інтерпретацій до прямої українофобії [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.nbuv.gov.ua/old_jrn/Soc_Gum/NZTNPU_ist/2011_2/Articles/47_Polyanskyy.pdf
Стецевич Катерина. «Націєтворення» держави перехідного періоду – на прикладі українських шкільних підручників // Історична освіта: європейський та український досвід. Викладання національної історії в школах Центральної і Східної Європи. – К.: К. І. С., 2010. – С. 269.
Турченко Ф. Україна – повернення історії. Генеза сучасного підручника / Федір Турченко. – К.: Генеза, 2016. – 104 с.
«Яким має бути сучасний підручник з історії України». Частина перша (Обговорення в Інституті національної пам’яті) [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://lb.ua/society/2010/05/26/46211_yakim_maie_buti_suchasniy_pidruchni.html
Яковенко Наталя. Лекція: Концепція нового підручника української історії. 26 березня 2010 р. [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://lb.ua/society/2010/03/26/34537_lektsiya_natali_yakovenko_kontseptsi.html
Яковенко Наталя. Українським є все, що відбувалося на території України. 9 березня 2010 р. [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://lb.ua/society/2010/03/09/30558_ukrainskim_ie_vse_shcho_vidbuvalos.html
##submission.downloads##
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2020 Arsen Zinchenko Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons 2.0 із зазначенням авторства — Некомерційна — Без похідних творів, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі. Змінювати матеріал і використовувати його в комерційних цілях заборонено.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).