Використання українознавчих знань на уроках української мови та літератури, християнської етики як вагомий інструмент у вихованні національно свідомої особистості

Автор(и)

  • Лариса Василишин Львівська українська гуманітарна гімназія ім. Олени Степанів з поглибленим вивченням українознавства та англійської мови, Україна
  • Лариса Дзюбинська Львівська українська гуманітарна гімназія ім. Олени Степанів з поглибленим вивченням українознавства та англійської мови, Україна

DOI:

https://doi.org/10.30840/2413-7065.1(78).2021.226747

Біографії авторів

Лариса Василишин, Львівська українська гуманітарна гімназія ім. Олени Степанів з поглибленим вивченням українознавства та англійської мови

вчителька української мови та літератури, директор Львівської української гуманітарної гімназії ім. Олени Степанів з поглибленим вивченням українознавства та англійської мови

Лариса Дзюбинська, Львівська українська гуманітарна гімназія ім. Олени Степанів з поглибленим вивченням українознавства та англійської мови

вчителька християнської етики, заступник директора з навчально-виховної роботи Львівської української гуманітарної гімназії ім. Олени Степанів з поглибленим вивченням українознавства та англійської мови

Посилання

Ващенко Г. Виховний ідеал. Полтава: Полтавський вісник, 1994. 191 с.

Вишневський О. Теоретичні основи сучасної української педагогіки. Дрогобич: Коло, 2006. 608 с.

Вишневський О. Сучасне українське виховання. Педагогічні нариси. Львів: Львівський обласний науково-методичний інститут освіти; Львівське обласне педагогічне товариство Г. Ващенка, 1996. 238 с.

Закон України «Про освіту».

Кононенко П. Українознавство – наука любові, етики, життєтворчості: збірник наукових праць. Львів: СПОЛОМ, 2006. 457 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-05-20

Номер

Розділ

XXIII Всеукраїнська конференція