Український контекст у творчості художників-пейзажистів ХІХ століття
DOI:
https://doi.org/10.30840/2413-7065.3(60).2016.141246Ключові слова:
Україна, природа, краєвид, пейзажний живописАнотація
У статті репрезентовано український контекст творчості художників-пейзажистів ХІX ст. З’ясовано, що у творах талановитих митців Україна постає як самобутній етнокультурний феномен ХІХ ст., а не асимільовані провінції імперій.
Посилання
BELICHKO, Yu., IZOTOV, A. (2010). The Palette of Centuries. Selected Paintings from Ukrainian Museums. Odesa: Maiak, 200 p. [in Ukr.]
GOGOL’, N. (1984). Selected Works: In 2 Volumes, Vol. 1. Moscow: Khudozhestvennaya literatura, 575 p. [in Rus.]
HULAK-ARTEMOVSKYI, P., HREBINKA, Ye. (1984). Poetry. Stories and Short Stories. Kyiv: Naukova dumka, 606 p. [in Ukr.]
ZHEMCHUZHNIKOV, L. (1861). A Few Notes about the Latest Exhibition at the St. Petersburg Academy of Arts. Osnova, (2), pp. 143–147. [in Rus.]
BAZHAN, M., ZATENATSKYI, Ya., eds. (1970). Art of the Late 14th – Early 19th Century, Vol. 4, Pt. 1. of The History of Ukrainian Art in 6 Vol. Kyiv: Holovna redaktsiia URE AN URSR, 364 p. [in Ukr.]
BAZHAN, M., KASIIAN, V., eds. (1970). Art of the Second Half of the 19th Century, Vol. 4, Pt. 2. of The History of Ukrainian Art in 6 Vol. Kyiv: Holovna redaktsiia URE AN URSR, 433 p. [in Ukr.]
YAKYMOVYCH, B., comp. (2003). Lev Zhemchuzhnykov – Anniversary Collection (on the 175th Birth Anniversary). Lviv: Vydavnychyi tsentr Lvivskoho natsionalnoho universytetu im. Ivana Franka, 65 p.; il. [in Ukr.]
KUDRYTSKYI, A., ed. (1992). Artists of Ukraine: Encyclopedic Handbook. Kyiv: Ukrainska entsyklopediia im. M. Bazhana, 846 p. [in Ukr.]
MELNYK, A., LAHUTENKO, O., comp. (2003). National Art Museum of Ukraine. Album [in Ukr. and Eng.]. Kyiv: Artaniia Nova, 416 p. [in Ukr.]
OTROSHKO, L. (2014). Symbolic Image of Ukraine in the 19th-Century Landscape Painting. Ukraina u svitovii istorii, 4 (53), pp. 228–243. [in Ukr.]
PETROV, V. (2003). Pokhytonov. Moscow: Belyy gorod, 48 p. [in Rus.]
POPOVA, L. (1961). Lev Zhemchuzhnikov. Kyiv: Derzhavne vydavnytstvo obrazotvorchoho mystetstva i muzychnoi literatury URSR, 75 p. [in Rus.]
PUSHKIN, A. (1987). Collected Writings: In 3 Volumes. Vol. 2. Moscow: Khudozhestvennaya literatura.
STEPOVYK, D. (1982). Ukrainian Art of the First Half of the 19th Century. Kyiv: Mystetstvo, 191 p. [in Ukr.]
HUTNYK, L., comp., YUKHYMETS, I. (2011). Ukraine in Watercolor Lithographs by Napoleon Orda: Album-Catalogue. Kyiv: Natsionalna biblioteka Ukrainy im. Vernadskoho, 97 p. [in Ukr.]
BELYCHKO, Yu., comp. (1989). Ukrainian Pictorial Art: 100 Selected Works. Album. Kyiv: Mystetstvo, 191 p. [in Ukr.]
CHUKHNO, V. (2013). History of Ukrainian Settlements: Seredyna-Buda District of Sumy Region. Kyiv, 354 p. [in Rus.]
HORBACHOV, D. (2012). Masterpieces of the Ukrainian Pictorial Art: Album, 2nd ed. revised. Kyiv: Mystetstvo, 512 p.; il. [in Ukr.]
##submission.downloads##
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2020 Liubov Otroshko Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons 2.0 із зазначенням авторства — Некомерційна — Без похідних творів, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі. Змінювати матеріал і використовувати його в комерційних цілях заборонено.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).