Використання українознавчих знань у процесі вивчення математики

Автор(и)

  • Галина Харатон Львівська українська гуманітарна гімназія ім. Олени Степанів з поглибленим вивченням українознавства та англійської мови, Україна
  • Марія Критович Львівська українська гуманітарна гімназія ім. Олени Степанів з поглибленим вивченням українознавства та англійської мови, Україна

DOI:

https://doi.org/10.30840/2413-7065.1(78).2021.227273

Біографії авторів

Галина Харатон, Львівська українська гуманітарна гімназія ім. Олени Степанів з поглибленим вивченням українознавства та англійської мови

вчителька математики, заступник директора з навчально-виховної роботи Львівської української гуманітарної гімназії ім. Олени Степанів з поглибленим вивченням українознавства та англійської мови

Марія Критович, Львівська українська гуманітарна гімназія ім. Олени Степанів з поглибленим вивченням українознавства та англійської мови

вчителька математики Львівської української гуманітарної гімназії ім. Олени Степанів з поглибленим вивченням українознавства та англійської мови

Посилання

Державна національна програма «Освіта» («Україна ХХІ століття»). Київ: Райдуга, 1994.

Дичківська І. Д. Інноваційні педагогічні технології: навчальний посібник. Київ: Академвидав, 2004.

Енциклопедія педагогічних технологій та інновацій / автор-укладач Н. П. Наволокова. Харків: Основа, 2011. С. 78–83.

Закон України «Про освіту».

Концептуальні засади демократизації та реформування освіти в Україні. Педагогічні концепції. Київ, 1997. 224 с.

Крип’якевич І. П. Історія України. Львів: Світ, 1990. 520 с.

Ушинський К. Д. Про народність у громадському вихованні. Вибрані педагогічні твори: в 2-х т. Київ, 1983. Т. 2.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-05-20

Номер

Розділ

XXIII Всеукраїнська конференція