Використання українознавчих знань у процесі вивчення математики
DOI:
https://doi.org/10.30840/2413-7065.1(78).2021.227273Посилання
Державна національна програма «Освіта» («Україна ХХІ століття»). Київ: Райдуга, 1994.
Дичківська І. Д. Інноваційні педагогічні технології: навчальний посібник. Київ: Академвидав, 2004.
Енциклопедія педагогічних технологій та інновацій / автор-укладач Н. П. Наволокова. Харків: Основа, 2011. С. 78–83.
Закон України «Про освіту».
Концептуальні засади демократизації та реформування освіти в Україні. Педагогічні концепції. Київ, 1997. 224 с.
Крип’якевич І. П. Історія України. Львів: Світ, 1990. 520 с.
Ушинський К. Д. Про народність у громадському вихованні. Вибрані педагогічні твори: в 2-х т. Київ, 1983. Т. 2.
##submission.downloads##
Опубліковано
2021-05-20
Номер
Розділ
XXIII Всеукраїнська конференція
Ліцензія
Авторське право (c) 2021 Галина Харатон, Марія Критович Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons 2.0 із зазначенням авторства — Некомерційна — Без похідних творів, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі. Змінювати матеріал і використовувати його в комерційних цілях заборонено.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).