Виховання патріота в сучасних умовах: виклики та можливості
DOI:
https://doi.org/10.17721/2413-7065.3(96).2025.331434Анотація
У статті розглядається сучасне бачення патріотичного виховання в умовах гібридної агресії, зокрема на прикладі інноваційної діяльності учнів Великоновосілківського ЗЗСО І–ІІІ ступенів №2. Представлено практичний досвід реалізації міжпредметного проєкту на основі цифрових технологій, спрямованого на формування патріотичної свідомості та громадянської активності школярів. Особлива увага приділена інтеграції предметного змісту, використанню хмарних платформ, розвитку критичного мислення й формуванню відповідального ставлення до захисту інтелектуальної власності. Стаття акцентує на важливості синергії освіти, інформаційної безпеки та національного самоусвідомлення в умовах воєнного часу.
Опубліковано
2025-10-01
Номер
Розділ
Українознавство в освітньому просторі
Ліцензія
Авторське право (c) 2025 Наталя Дерев’янченко, Олена Авілова, Артур Лі, Іван Галенко Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons 2.0 із зазначенням авторства — Некомерційна — Без похідних творів, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі. Змінювати матеріал і використовувати його в комерційних цілях заборонено.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).