Етика і мораль у соціокультурному розвитку людства від первісності до сучасності в контексті гейміфікації культурних практик
DOI:
https://doi.org/10.17721/2413-7065.3(96).2025.338880Анотація
Встановлено, що в умовах сучасної цифрової глобалізації за допомогою гейміфікації можна впроваджувати ігрові механізми у неігрові сфери життя, змінюючи таким чином способи комунікації, мотивації та взаємовпливу в суспільстві. Продемонстровано, що гейміфікація дає можливість формувати нові етичні орієнтири, адаптовані до вимог і викликів цифрової епохи, у якій базовими чинниками соціального життя є індивідуальність, інформаційна швидкість і мережеві спільноти.
Опубліковано
2025-10-01
Номер
Розділ
Філософські проблеми українознавства
Ліцензія
Ліцензія Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons 2.0 із зазначенням авторства — Некомерційна — Без похідних творів, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі. Змінювати матеріал і використовувати його в комерційних цілях заборонено.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).