Календарно-обрядовий цикл українців як пам’ять тисячоліть та гарант існування народу в майбутньому
DOI:
https://doi.org/10.30840/2413-7065.1(70).2019.164404Анотація
Урок з українознавства для учнів 5 класуПосилання
Кіретова І. О. 60 років з туризмом і краєзнавством. Хмельницький, 2008.
Козак Б. І. Використання краєзнавчого принципу у формуванні основних компетентностей учнів. Географія. Харків: Основа, 2008. № 4 (104).
Кононенко П. Українознавство. 2012.
Краєзнавчі свята. Харків: Вид. група «Основа», 2006.
Мінченко Т. А. Магічний світ Буковинської писанки. Чернівці, 2015.
Струманський В. П. Народознавство Поділля. Хрестоматія. Харків, 1995.
##submission.downloads##
Номер
Розділ
Конкурс з українознавства для вчителів
Ліцензія
Авторське право (c) 2020 Oksana Chebotar Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons 2.0 із зазначенням авторства — Некомерційна — Без похідних творів, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі. Змінювати матеріал і використовувати його в комерційних цілях заборонено.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).