Зміст
Історичні студії
«Статут про загальну військову повинність» 1874 року у Російській імперії та земський лібералізм Північної України | |
Nazar Kotelnytskyi | 8-13 |
Актуальне українознавство
Про специфіку українознавства як науки | |
Serhii Nalyvaiko | 14-24 |
Історіографія «старшинських автономістів» в інтелектуальному просторі українознавства початку XІX століття | |
Oleksandr Khomenko | 25-42 |
Українська національна культура
Формування есхатологічних ідей. Зображення народів на українських іконах Страшного суду XV – XVIII ст. | |
Anastasiia Hryhorak | 43-53 |
Трансформація шкіряного кустарного промислу українців Середньої Наддніпрянщини в умовах становлення радянської державності (початок – перша половина ХХ століття) | |
Oksana Semenova | 54-66 |
Розвиток мистецтва скульптури в Україні (кінець XX – початок XXI століття) | |
Alla Hotsaliuk | 67-75 |
Форми збереження українських традицій в електронних версіях діаспорних видань США 2012 – 2018 рр. | |
Nataliia Osadcha | 76-96 |
Платформа наукових ініціатив
Освіта
Я і Україна | |
Olena Kotusenko, Nelia Mykhailovska, Anatolii Tsipko, Tetiana Boiko, Olena Hazizova, Iryna Krasnodemska, Oleksandr Khomenko, Svitlana Boiko | 110-133 |
Конкурс з українознавства для вчителів
Колиска роду – українська хата | |
Liudmyla Klova | 135-139 |
Праця моїх батьків у родині. Мої обов’язки в родині | |
Liudmyla Starchenko | 139-144 |
Сім’я. Родовідне дерево. Рід, родина, рідня | |
Tetiana Medvedieva | 144-149 |
Чарівний світ писанок | |
Liudmyla Moskaliuk | 150-153 |
Українська національна іграшка. Міні-проект «Якими іграшками гралися наші бабусі?» | |
Vira Synilnyk | 153-159 |
Моя роль у творенні української держави | |
Maryna Protsiuk | 159-164 |
Роль сім’ї у моєму житті. Мій родовід | |
Hanna Tverdun | 164-167 |
Календарно-обрядовий цикл українців як пам’ять тисячоліть та гарант існування народу в майбутньому | |
Oksana Chebotar | 167-174 |
Родина – цінність для мене. Роль родини у моєму становленні | |
Tetiana Dymchuk | 174-178 |
Традиційні ремесла українців як творчість та господарська діяльність | |
Larysa Savka | 179-184 |
Урок-подорож «Чумацький Шлях» | |
Vira Hreben | 184-187 |
На сторожі рідного Слова. Життя і чин Анатолія Погрібного | |
Iryna Holovai | 188-193 |
«Вчать не розказуючи, а показуючи»: поведінка батьків як приклад для дітей | |
Yuliia Koval | 194-199 |
Рецензії, презентації
Відкриття ХІІ Міжнародного конкурсу з українознавства для учнів 8 – 11 класів загальноосвітніх навчальних закладів | |
Tetiana Boiko, Olena Hazizova, Oleh Chyrkov, Svitlana Boiko | 205-215 |
Кримськотатарська революція 1917–1918 рр.: творення держави і модерної нації | |
Yurii Fihurnyi | 215-217 |